Luke.

Moderator: The Mod Squad

Luke.

Postby Elmo » Fri Feb 08, 2013 10:44 pm

Hey youre a gas fitter arent you?

If you are, can you make or get long gas hoses for gas bottles? and adapters?

Ive got a cooker that runs on a small bottle, but want to use it on a big bottle, but they have different fittings.

Also I want to have bottle mounted at front of camper but have cooker at the rear.

Cheers
User avatar
Elmo
Old Skool User!
 
Posts: 3259
Joined: Tue May 14, 2002 6:34 pm
Location: Chch

Postby headshotnz » Fri Feb 08, 2013 11:35 pm

PM button ;)
Current: UCF20 NZ New LS400,

(Current project) Gen II SW20 Turbo (MR2 v0.5Beta currently in the works)

Previous: Ae101 trueno (S/S), ST185 Group A, Accord with adjustables and H22a certed. SW20 (ct20b, blitz ecu) Uzz30, ae101 s/s 20v c56(-04c;) ) lsd, ae100 beast 5afe(for maximum horsepowers)
headshotnz
Toyspeed Member
 
Posts: 699
Joined: Thu Oct 30, 2008 7:39 pm
Location: Johnsonville

Postby Bling » Fri Feb 08, 2013 11:56 pm

I'd probably have to have a look at it TBH. Don't do much camper stuff (different set of rules), but I can take a look and see what the requirements are.

Flick me a PM and we can go from there. Or just flick me some photos of what you've got and what you want done.
User avatar
Bling
** Moderator **
 
Posts: 15974
Joined: Mon Dec 22, 2003 9:02 pm
Location: Quake City

Postby Elmo » Sat Feb 09, 2013 8:50 am

Ok Luke, will do.

headshots, I could have Pm'd him, but thats more work, plus theres hardly any posts in here so thought Id bring up the orange flag.
User avatar
Elmo
Old Skool User!
 
Posts: 3259
Joined: Tue May 14, 2002 6:34 pm
Location: Chch

Postby spoonza6 » Sat Feb 09, 2013 11:45 am

Damn.

Was hoping to see a "I am your father" line in there
User avatar
spoonza6
Toyspeed Member
 
Posts: 572
Joined: Mon May 26, 2008 9:48 am
Location: Auckland Airport, Auckland

Postby Al » Sat Feb 09, 2013 4:39 pm

:lol:
85 Corolla GT - 08 Blade Master G - 87 FX-GT
Image
User avatar
Al
Toyspeed Member
 
Posts: 6131
Joined: Mon Jan 20, 2003 11:52 pm
Location: Christchurch

Postby Dell'Orto » Sat Feb 09, 2013 6:01 pm

spoonza6 wrote:Damn.

Was hoping to see a "I am your father" line in there


Like
1988 KE70 Wagon - Slowly rusting
1990 NA6 MX-5 - because reasons
2018 Ranger - Because workcar
OMG so shiny!

Quint wrote:Not just cock, large cock.
User avatar
Dell'Orto
** Moderator **
 
Posts: 17481
Joined: Tue Jul 08, 2003 5:07 am
Location: Straight out the ghetto, Lower Hutt

Postby Bling » Sat Feb 09, 2013 6:32 pm

I, ummm, yeah, hows about that weather?
User avatar
Bling
** Moderator **
 
Posts: 15974
Joined: Mon Dec 22, 2003 9:02 pm
Location: Quake City


Return to Christchurch / Upper South Island Region

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php